Lottentotts fantastiska liv! ...skriver om mig, mina tankar och allt annat!

Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

Milano dag 2

Av Charlotte - 4 maj 2013 09:21

God morgon!! Vaknar upp till ännu en varm och solig dag, igår var inte att leka med.. Tog det lite lugnare på morgonen och kom in till stan först vid ett. Det är en miljon turister här, alla med en karta i näven så vi behöver inte känna oss utanför. Vi hoppade av spårvagnen några hållplatser senare och hittade en jättegata till med affärer, dessa var inte lika flashiga som Dior, Versace. Hittade en butik det stod Lotten på så dit ska jag i dag och spendera lite pengar tror jag. Vi åt på en mysig restaurang igår kväll, där vi började med varsin öl och åt trerätters med en flaska vin för €97, det var inte så dyrt eller? Det var ganska skönt att ta en promenad till spårvagnen för vi var proppmätta. Jag har ont av värmen, svullnar upp som en barbamamma och det är inte så roligt. Men idag är det sista dagen för imorgon åker vi hem så nu ska vi strax gå ner och äta frukost! Hittade en helt ljuvlig limekaka på fruksotbordet så...ha det så gott så hörs vi igen /kram kram

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Charlotte - 27 september 2014 12:41


Det går ju sådär med att blogga och min ambition är faktiskt att jag ska blogga oftare men vi får se hur det blir med den saken. Här kommer ialla fall ett litet inlägg.   Jag eller vi sitter och väntar på besök från Säffle med en styck åkgräsklip...

Av Charlotte - 25 augusti 2014 19:59

   Go kväll! Då var det måndag igen, eller den är ju nästan slut.. Helgen gick fort och vi fick mycket gjort i huset. Förebilder från tjejernas rum. De är nu helt kritvita! Nu ska det in vitlaserat trägolv, panelvägg och nya lister sen så är de k...

Av Charlotte - 22 augusti 2014 21:06

   Hej på er allihop! Sist jag skrev härinne var för över ett år sedan. Mycket roligt (och tråkigt) har hänt sedan dess men absolut det roligaste är att vi har blivit ägare till en jättefin gård! Idag skrev vi sista pappren, övertog nycklarna och s...

Av Charlotte - 13 juli 2013 20:04

Tjingeling! Igår fick jag lappsjuka av att gå här hemma med taskig mage så till slut frågade jag Linnéa om hon och jag inte skulle ta en fika på stan. Strandgatan blev det med en liten morotskaka! Gott och mysigt var det fika med fina dottern. Hon ...

Av Charlotte - 11 juli 2013 17:30


..ingen roadtrip idag, magen vill inte bli frisk utan fortsätter krångla. Jag vaknade flera ggr inatt över att jag fick kramper, rusa på toa och så har det hållt på och håller på... Istället har jag legat i solen hela dagen lång och lyssnat på spotif...

Presentation


Välkommen hit! Jag heter Charlotte och jag är 41 år gammal. Jag arbetar som lärare och bor i Trollhättan tillsammans med min man Kenth. Jag är mamma till världens finaste tjejer Jessica 18år och Linnéa 15år som bor hos oss varannan vecka.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Intressanta bloggar

Besökare

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards