Lottentotts fantastiska liv! ...skriver om mig, mina tankar och allt annat!

Direktlänk till inlägg 16 november 2012

Friday it is!!

Av Charlotte - 16 november 2012 08:41

Jag sitter och väntar på bussen som ska ta mig vidare till tåget som i sin tur ska ta mig till Göteborg och kärleken   .

Det är tänkt att efter han slutat jobba, ska vi besöka två väl utvalda affärer, Bagare & kocken och Hemmakocken. Kenth tycker tydligen vi behöver nya stekpannor och kastruller...Jag tänker mer åt hållet att dom kanske har lite roliga grejer för att pynta cupcakes/tårtor? Efter det är avklarat checkar vi in på hotell och senare blir det middag på en skaldjursrestaruang där vi bokat bord till 19:30, ska bli jättemysigt och förhoppningsvis en smakupplevelse.

Imorgon innan hemfärd är det tänkt att det blir mer shopping i Göteborg fast då av den mjukare varianten...

Medans jag väntar så roade jag mig med att ta lite bilder...kom fram till att nu har jag allt väldans långt hår!

 

Nu är jag ju gift och fick håret fint uppsatt så det kanske är dags att klippa av det nu? Jag har ju fått höra att jag absolut inte får klippa mig kort (du/ni vet vem ni är) men tänkte om man kapar sådär 20cm skulle det kanske göra gott?

Hittade ett kort på mig från då jag var på Dominica 2003... 

 

Ha nu en riktigt trevlig helg för det tänker jag ha!!

See you   




 
 
Ingen bild

Jessika

16 november 2012 10:27

Åh,vilken underbar helg det låter som ni ska ha....Fick en flaschback att se dig i kort hår, du är väldigt fin i det långa. Tänk vad tiden går...Hälsa mannen och njut <3

 
Ingen bild

Din make

16 november 2012 17:16

Jessika! du har så rätt. Långt hår=Charlotte. Det finns få saker som gör mig besviken, svek är en sak. Men om du klipper av dig håret som bilden ovan.. Då blir det ett snabbesök hos Susanna Hansson...😜

 
Ingen bild

Linda

17 november 2012 15:33

Halloj! Det lät ju hur kul som helst, hoppas att maten smakade lika gott som det såg ut att vara. Jag häller allt med det är inte Lotten utan det underbara håret men om du nu måste klippa dig så är väl 20 cm på smärtgränsen;)
Jag måste bara säga, vilket jäkla underbart halsband du har på Lotten bilden i nuläget, är det Laila´s?
Ha det gott! Kraam


 
Lotten

Lotten

19 november 2012 09:04

Linda! Det var en myshelg och maten var jättegod, skaldjur är ju alltid skaldjur och restaurangen var jättemysig, verkligen att rekommendera. Halsbandet är mycket riktigt Laila´s, fick det av min fina vän Lorena när vi gift oss. Kenth fick manchettknappar i samma stil, skitsnygga! Kram tillbaka ♥

http://lottentott.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte - 27 september 2014 12:41


Det går ju sådär med att blogga och min ambition är faktiskt att jag ska blogga oftare men vi får se hur det blir med den saken. Här kommer ialla fall ett litet inlägg.   Jag eller vi sitter och väntar på besök från Säffle med en styck åkgräsklip...

Av Charlotte - 25 augusti 2014 19:59

   Go kväll! Då var det måndag igen, eller den är ju nästan slut.. Helgen gick fort och vi fick mycket gjort i huset. Förebilder från tjejernas rum. De är nu helt kritvita! Nu ska det in vitlaserat trägolv, panelvägg och nya lister sen så är de k...

Av Charlotte - 22 augusti 2014 21:06

   Hej på er allihop! Sist jag skrev härinne var för över ett år sedan. Mycket roligt (och tråkigt) har hänt sedan dess men absolut det roligaste är att vi har blivit ägare till en jättefin gård! Idag skrev vi sista pappren, övertog nycklarna och s...

Av Charlotte - 13 juli 2013 20:04

Tjingeling! Igår fick jag lappsjuka av att gå här hemma med taskig mage så till slut frågade jag Linnéa om hon och jag inte skulle ta en fika på stan. Strandgatan blev det med en liten morotskaka! Gott och mysigt var det fika med fina dottern. Hon ...

Av Charlotte - 11 juli 2013 17:30


..ingen roadtrip idag, magen vill inte bli frisk utan fortsätter krångla. Jag vaknade flera ggr inatt över att jag fick kramper, rusa på toa och så har det hållt på och håller på... Istället har jag legat i solen hela dagen lång och lyssnat på spotif...

Presentation


Välkommen hit! Jag heter Charlotte och jag är 41 år gammal. Jag arbetar som lärare och bor i Trollhättan tillsammans med min man Kenth. Jag är mamma till världens finaste tjejer Jessica 18år och Linnéa 15år som bor hos oss varannan vecka.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Intressanta bloggar

Besökare

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards