Lottentotts fantastiska liv! ...skriver om mig, mina tankar och allt annat!

Alla inlägg under september 2011

Av Charlotte - 7 september 2011 11:05

Hej hej och välkomna hit! Då var man härinne och ska nu testa runt hur denna bloggplats fungerar...Jag tröttnade helt enkelt på blogspot.com och ville prova något nytt! Jag hoppas att ni fortsätter följa mig och läsa om mina idéer och tankar även härinne! Kram på er så länge så fortsätter jag surfa runt och kollar möjligheter till förändringar.. ♥ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit! Jag heter Charlotte och jag är 41 år gammal. Jag arbetar som lärare och bor i Trollhättan tillsammans med min man Kenth. Jag är mamma till världens finaste tjejer Jessica 18år och Linnéa 15år som bor hos oss varannan vecka.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Intressanta bloggar

Besökare

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards