Lottentotts fantastiska liv! ...skriver om mig, mina tankar och allt annat!

Alla inlägg under mars 2012

Av Charlotte - 4 mars 2012 09:06

God morgon!

Nu var det ett tag sedan jag skrev men ibland finns varken lusten eller tiden till att skriva ihop något. Jag har ialla fall fördrivit mina dagar med att jobba onsdag och torsdag. På fredag eftermiddag åkte jag och fem andra tjejer till Stenungsbaden för att sova över och svänga våra lurviga till Black Jack. Bandet var väl sådär men dansat fick jag och görsköj var det! Igår lördag, var det lite jobbigt att vakna och få upp de blå men efter en stärkande hotellfrukost där förutom kokt ägg och sill intogs så blev det även Nutella med salta kex, hämtade Kenth upp mig på hotellet för vidare färd mot Göteborg där vi hade en heldag! Det är så mysigt gå och strosa i lugn och ro, gå in  affärerna och kolla runt. Till slut hamnade vi borta vid Feskekörka/Haga där vi tog en fika som inte var Lchf-vänlig precis (jag åt faktiskt inte alla kakorna)..och vi fick även C-vitaminboost i form av nypressad apelsinjuice, fräscht!

   

Vi fortsatte vår dag med att vandra tillbaka till Nordstan där köpte jag mig två blusar och två par byxor, knallblått och svart   . Byxorna är från Vero Moda och jag har dem redan i rött och svart men denna gång blev det alltså blått och svarta men lite mer åt vax/läderhållet.

   

På vägen hem stannade vi på Laxbutiken, jag åt varmrökt lax med romsås och Kenth grillad lax med pepparrot. Allt smakade lika bra som vanligt!

   

Till kaffet slog vi på stort och åt varsin pannacotta, lika god var den..

 

Kvällen tillbringades i soffan till filmen X-men och som avslutning åt vi färska räkor och en halv krabba var, en perfekt avslutning på en perfekt dag tillsammans med kärleken   .

 


Presentation


Välkommen hit! Jag heter Charlotte och jag är 41 år gammal. Jag arbetar som lärare och bor i Trollhättan tillsammans med min man Kenth. Jag är mamma till världens finaste tjejer Jessica 18år och Linnéa 15år som bor hos oss varannan vecka.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Intressanta bloggar

Besökare

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards